torsdag 5 mars 2009

Van Tango kommer tillbaks

Jag är i wien, klockan är 11 och det betyder väl att hon är ungefär 11 hemma i Svedala. Jag tittar in i en vägg brevid Beate uhses sexshop, knappt inga kunder så här tidigt. Affärsgubbarna och de bosniska städarna har annat att tänka på så här en torsdag morron. Har vart vaken sen klockan sju igår morse och har hunnit med att jobba, åka bräda, jobba igen, vart full, nypit kompisar i bröstvårtorna, åkt tåg och druckit ett glas juice och suttit i en massagestol. Nu måste jag rusa till planet. Linus, Jag köper hem morzartkulor till dig och Werenga, du får en vinkällare. Kommer till herrgården vid fyratiden, vore kul att sammanstråla i vardagsrummet kort därefter

Auf wienersnitzel

1 kommentar:

  1. Jag trillar in i palatset vid 18.30 tiden och ser fram emot mozartkulorna med spänd förväntan. Vad är mozartkulor?

    SvaraRadera