onsdag 11 februari 2009

Gaskurs

Ja då har jag precis kommit hem från gaskursen som gjorde mig till gasansvarig på S:t Eriks ögonsjukhus. Eller jag kanske rentav ska titulera mig som gaschef? Jaja, det viktigaste är att jag tog ännu ett steg uppåt i samhällshierkin. Som jag ser det finns det två sorters människor, dom som är nöjda med det lilla och håller sig nere i samhällets bottenskikt och sen finns det dom som alltid strävar uppåt. Jag skulle vilja påstå att jag tillhör den senaste kategorin. Jag är inte nöjd förens jag tillhör samhällets yttersta elit och jag kan utan att skämmas påstå att jag är på god väg att komma dit. Visst det är inget fel på att leva ett enkelt liv, bo i en hyresrätt i någon förort och åka tunnelbana till jobbet, det är bara inget som lockar mig. Jag kräver lite mer av livet...

/Lilleman (Gaschef)

1 kommentar:

  1. Grattis lilleman, jag har alltid vetat att du skulle bli nagot extra. Hoppas du inte glömmer bort oss bara. Var försiktigt och Akta dig för gasen sa det inte explodera

    SvaraRadera