tisdag 24 februari 2009

Papphammarboxen!

Jag har länge funderat på att köpa Papphammar boxen. Det är precis min humor och Gösta Ekman har alltid varit min absoluta favoritskådespelare. Så i fredags kunde jag inte hålla mig längre, jag gick och köpte Papphammarboxen! Ok den kostade 600 spänn, jag vet det är mycket pengar. Men ni får tänka på att då får jag alla Papphammar Dvder, allt bonusmaterial plus en exklusiv 3 timmars intervju med Gösta Ekman. Nu har jag suttit och plöjt igenom hela boxen på fyra dagar och jag kan säga att den var värld varenda krona. Ojojoj vad jag har skrattat! Som tex när det ringer i Papphammars telefon och när han ska svara så råkar han slå sig själv i huvet med luren hahahaha. Eller när Papphammar är på restaurant och välter ljusstaken så att det börjar brinna i duken hahaha, ibland vet man knappt vart man ska ta vägen! Så vill ni ha det riktig roligt så tycker jag att ni också ska köpa Papphammarboxen, det är mycket roligare än alla program som ungdomarna nu för tiden kollar på. Papphammar är riktigt humor, som det var förr.

/Walter Werengea






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar